Nezgoda sa šablonama

nedjelja , 29.06.2014.

S namjerom da još ljepše dekoriram zidove wca krenula sam u rad sa šablonama. Ne očekujte nikakve slike, ispalo je užasno. Šablona se razmočila, potrošila sam boju i uništila zid. U pokušaju da napraviti remek djelo dogodilo se upravo suprotno, a nakon što sam zabrljala trebao je i sve popraviti. Sve sam pošmirglala i ponovno se bacila na tehniku sa spužvom, ali opet se javio problem, ne mogu pogoditi istu nijansu boje pa umjesto lijepe slike sad na zidu ima veliku točku svijetlo ljubičaste koja iskače poput neke boleštine na zidu. Moram smisliti što ću. U užem izboru su crtanje rukom (ne želim više eksperimentirati sa šablonama), prekrivanje područja ogledalom... Što mislite? Imate li vi kakvih prijedloga?

Nakon svega još slijedi izbor držača za wc papir i ručnik koje, pošto su preskupi, namjeravam izraditi sam.

Uzeći u obzir sve što mi se dogodilo ne preporučam vam knjigu '' Oslikajte dom šablonama'' Helen Morris (http://www.mozaik-knjiga.hr/knjige/oslikajte-dom-sablonama).

Oznake: wc, oslikavanje, šablone

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.